håååååååååå

igår va jag å amme på waynes å fikade ....sen smet vi in på bion å såg.rallybrudar.. ! hur bra som helst....lätt värt !
 sen när vi skulle traska hemmåt SPÖregnade dt.....inte ens lite kul !
idag började vi på¨våran eos uppgift...vårat tema är "vår förbannade rätt" om barn i världen...lr om barn överhuvudtaget...till vilken rätt dom har i samhället osv =) ska typ bli kul förutom att jag blir måttligt irriterad på nåra i min grupp...men jag hoppas att hon lugnar sig för annars lär ju jag få ett utbrott !!!!!!

ikväll vet jag ej vad som händer riktigt.......tanken va att jag å amme skulle dra till oskar där killarna skulle vara men då fick vi tydligen inte det.....tack för den ! så nu vet jag inte.....ska iaf vara me tjejerna hos mig typ =)


      


lite bilder från förra helgen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0