jo asså

så har man gjort negerbollar utan havregryn......vi tog flingor istället å krossade dom ..blev faktiskt rätt så gott ;D
och med vi menar jag, sofiax2, elin, amalia, pontus å emil.g.....vi skyndade å göra dt innan samme, adam å per kommer så dom fick inget ;) hehe.....sen såg vi en film....gisslan tror jag den hette...den va typ läskig...lr tillräckligt läskig för att jag skulle få panik å börja halv skrika iaf..men sen så vet nog endel att dt behövs inte mkt för att jag ska bli rädd å börja skrika..............

taggar för övrigt imorron kväll i vallen me alla duuudes =) och jag taggar med hjälp av låten "min bil" med kenta.......okej ingen party låt egentligen men den är peppande på nå vis..... !sådeså=)
ska nog ta å sova nu........lr försöka iaf =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0