livet leker

idag gjorde jag en fuling....jag kände att jag bara inte orkade stanna på skolan...plus att jag hade huvudvärk å är jätteförkyld....så jag sjukanmälde mej åsen for jag å amalia hem till lv å hade oth-maraton =) så nu sitter jag här i mitt rum på sängen å lyssnar på musik =) jag har typ kramp i fingrarna för jag övade på piano läxan.....
jag ska tydligen spela till 3 låtar på jul konserten med espri.....till This Joy, Vem väljer köld och ensamhet (som jag helst hade velat vara med och sjunga på) och O helga natt =) martin hade inte ens förvarnat mej om att jag kanske skulle göra dt...jag fick veta dt idag på piano lektionen =)

på tal om espri åde....den 29e april far vi till Italien (venedig) å ska vara där till den 3e maj =) jag är huuuuur taggad som helst !!! längtar som fan !

igår när jag kom till lägenheten såg jag hur jävla skitigt dt va på golvet........å jag har inga skur-grejjer lr städ grejjer överhuvudtaget.....så jag tog hinken som tjejerna hittade i helgen....fyllde den med vatten å Diskmedel ! sen tog jag trasan å ställde mej på alla fyra å började skura golvet för hand .................dt gav resultat iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0