lov .. !

det här måste ha varit den värsta veckan i hela mitt liv ! fifan !
alltså eos....så jäkulst jobbigt...fast dt värsta är att det ändå hade kunnat varit lite kul om man hade haft bra grupp osv.. !
vi hade iaf våran redovisning idag på vintergatan...å dt gick typ ändå bättre än jag trodde att dt skulle göra =) å dt va rätt så mkt folk som va å tittade oxå =) sen när vi va klara for vi tillbaka till skolan åsså fick vi se lite bilder från hela veckan åsen fick vi sluta =)

ikväll ska jag vara hemma med mamma å hedvig...jag tror joel skulle komma hit oxå =) åsså kanske vi ska gå till gudrun å hälsa på dom för min kusin johanna är hemma nu...hon bor i London och har fått barn som hon är här med nu ! jag vill träffa dom nu ! en helt ny människa =) så sjukt !

och imorn fyller min syster år så då blir dt fika på dagen å fest på kvällen ! kuuul =D
jag vill dock inte att två personer ska dit....kmr bara bli stel stämning...ÅÅH JAG HATAR HON !!!!
inte min syster men en annan......endel fattar nog vem jag menar !


nu tkr jag att jag hör maddes röst.....bäst jag går ner så jag hinner träffa hon ! =)

harnneeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0