måndag igeeeen

i fredags va vi hos hanna å hade typ tjejfest för att hanna va ensam hemma =) hur kul som helst !! verkligen =)
sen i lördags va dt segt...först for jag till amalia,,tanken var först att vi skulle haka på julia och erika till stan men då skulle vi inte få oss hem så vi sket i dt å for till oscar istället där killarna va å chillade ,,,sen drog alla så jag å amalia chillade för oss själva litegrann =) söndags såg jag dom 4 första avsnitten av one tree hill på raken,,så jävla bra dt är =) sen drog jag, ida, amanda & anders till pappa å åt middag,,,fick höra att dt ännu inte va slut me skiten,,,tydligen 400.000kr vill en satans person ha.... blir måttligt jävla förbannad !
när jag komme hem igen gick jag nästan direkt till amalia å käkade choklad kaka me glass å såg oth och gossip girl =) och andra avenyn ;) sen drack vi te som amalia nästan spydde upp när hon fick skrattanfall av "prutt-leksaken" HAHA

aja...har snart ensemble sen ska vi hinna till edda på 20 min å ha bad....orkar inte gåååååå ända diiiiiiiiiiiiiit =(
bajs bajs ;)

Kommentarer
Postat av: amme

HAHAHAHA alltsååå.

det gjorde påriktigt jätteont hela den där teprocessen :( brändes och var obehagligt i näsan.

2008-10-09 @ 18:21:44
URL: http://apes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0