no day but today

ligger i sängen å käkar polly som blev över från kladdkakan igår =)
blev inte så mkt shopping i umeå idag...hade inte mest pengar att spendera så...
köpte iaf ett par chinos på gina som va typ vinrödaktiga ungefär..blev typ nöjd =) köpte även en plånbok...en stor ! =D
och hårfärg........................mer än så blev dt inte ! hehe...

nu ska jag gå ner å se lite oth innan amme kmr hit,,,sen får vi se vad vi hittar på...skulle nog gå förbi där killarna skulle hålla till en sväng kanske =)



jag kände bara att jag var tvungen att lägga ut en bild på dom här fina flaskorna som jag fick av emil när vi skulle gå genom stan å slå med pet-flaskor......HAHA dt måste vara dom fulaste flaskorna jag har sett ! plus att jag fick blåsor på fingrarna av dom..........

peace out ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0