oops

har glömt att skriva vad som hände mer i helgen.....
i lördags vare ju moppepub i lövånger....var först på förfest hos amanders hann även med en liten raggarsväng under tiden =) sen komme julia dit oxå....sen när dt skulle bära av till storstugan så var vädret inte okej.....fixade skjuts och dt är cirka 300meter till puben från amanders.....haha men hade dt varit någon annan hade den gjort precis samma sak....vädret hade psykbryt !
skulle sen in på puben men fick inte gå in....orkade inte betala in mej heller så julia gick in själv å jag å amalia hoppade in i bilen igen sen så åkte vi runt me emil å robin  i ca 1h 30min i lövånger.... !
alltså serriöst.......finns dt ngt dödare samhälle än dt jag bor i ? vi körde alltså runt mellan 12 å 1 en lördag kväll å vi såg endast EN människa å EN bil på hela den tiden.......man börjar ju undra hur världen mår egentligen... =/
aja....dt va en trevlig kväll iaf =)

i söndags blev en riktig slappar dag...la mej direkt i soffan å såg oth sen beställde vi pizza å for till madde å åt =)
jag rekomenderar en margareta med kebabsås ! hur gott som helst ! å såklart från lövångers pizzeria ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0