slö, sjuk & oth =)

lägenheten är inte renast efter igår,,dt va typ grus över hela golvet å fast klibbat grus för folk hade spillt dricka osv...tvättfatet lr handfatet...vad heter dt ? iaf....den läker...måste köpa tejp å tejpa över så man kan använda den igen.........
jag damsög iaf lite imorse innan jag for hem...men dt är fortfarande kvar äckel på golvet men jag orkade inte ta dt nu..får ta dt på måndag då jag ska dit igen =) annars var dt kul igår tkr jag även om jag gärna hade sluppit en del saker men =)
jag å amalia fick skjuts hem av kerstin...så vi drog förbi coop å köpte korv innan vi for hem...haha amalia är verkligen inte smartast ibland ;)
när jag komme hem var jag med hedvig för första gången på 3 veckor =) dt kändes verkligen att vi inte hade träffat varann på länge...sen ska hedvig fara på fotbollsavslutningen så vi har bestämt vad vi ska klä ut oss till och vad vi ska dricka osv...kmr bli råbra =) är riktigt peppad faktiskt !!!

ikväll har jag legat i sängen å sett one tree hill å druckit te för min hals....och imorn blir dt nog fortsättning med det =)
sen måste jag även säga att jag blev riktigt nöjd över håret...var ju till john bauer å gjorde slingor....blonda och en mörk slinga i luggen och där bak...tur att sofia går där så man får dt gratis och snyggt ;) =)
nä nu ska jag gå å göra mig klar för sängen å sen ska jag fortsätta se på one tree hill....jag har blivit lite besatt av dt nu..men dt är ju så himla bra !
sen så glömde jag såklart köpa batterier till kameran när jag va på konsum...men ska försöka komma ihåg dt imorn så jag kan lägga ut lite bilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0