slö

blev ju rätt sent igår...somnade sisådär kvart i 6 imorse ung....vaknade dock ganska tidigt ändå...blev typ halv  12 innan jag va uppe helt å hållet =)  dagen började med att jag satte mej framför tvn å såg på oth..vad annars ? sen gick jag ut på en skön prommis...och nu blir det snart gossip girl =)
endast en vecka nu sen blir det loooov ! å den här veckan har vi som sagt eos hela tiden...redovisning på vintergatan på fredag mellan 12 o 14 tror jag närmare  bestämt det  var =) far dit å kolla vettja.....lr inte =)
nä nu ska jag springa ner å se på gg...sen när dt är klart ska jag slå en pling till malin så hon får berätta lite skvaller sen i fredags =)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0