torsdag

sitter och har engelska nu..ska skriva nå shitt om kiruna....men jag kollar mest runt å läser bloggar istället ..hm
dt blev ingen psi igår för bajs amme tog sig inte till stan =( jag försökte dock ragga upp nån annan som ville följa istället men ack....inte gick dt inte... ! så dt blir core ikväll istället med sofiorna =)
åsen så känner jag även peppen för imorgon....några tjejer från klassen och d.. ska vara hos hanna å typ bada badtunna, käka, dricka, sjunga singstar, spela guitarr hero osv...blir säkert himla kul =)

idag blir dt en sväng på stan me malin,,känner mej på shoppinghumör även fast jag vet att jag egentligen inte har råd...men vad ska jag göra åt saken ?
aja...kanske dags att börja jobba nu...harneeee hooj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0