blivande kaffedrickare ?

haha elin...jag lider med dig som måste känna denna avundsjuka över mitt snygga jag !
iaf......jag dricker kaffe......
vad hände där ????
jo
jag bakar nigroballs....och då behöver man ju kaffe...så då tänkte jag att nu ska jag smaka (igen) och se om  jag kanske tkr att det är gott den här gången...och med lite socker i så funkar det faktiskt ..,.tro det eller ej men jag kanske till slut kommer lära mig att dricka denna svarta beroendeframkallande uppiggande dryck till slut !
så erika och amanda...jag kanske joinar er till veckan när ni går eran dagliga runda till dorran !.....men bara kanske ;)
nu ska jag gå ner och börja rulla degen til små bollar....innan jag fastnar här...och innan jag får för mig att äta upp degen !
hejsch


jag snodde en snygg bild på två snygga brudar !

Kommentarer
Postat av: idaho

men lova!!nu kommer fastra att bli besviken på dej!!

2009-04-02 @ 18:47:50
Postat av: ERIMOTO

Åh Lova, jag är så stolt :D Visst känns det bra? ;)

2009-04-02 @ 18:55:07
Postat av: anna=)

du är faan snygg=D

2009-04-02 @ 22:18:41
URL: http://absolutannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0