comewhatmay

gårkvällen bestod av 18års fest för soffe i skidstugan...och det vad nääjs ! =) bilder kommer då jag har fått dom av dom som hade camera !
lite spårat blev det väll ändå när folk började spy i kors ? =O säger inga namn så blir ingen utelämnad ;) HAHA
nämen........kul vare iaf !
idag sovde jag bort halva dagen...var rätt trött ! sen gick jag till skidis och städade med samme och sofia =) gick rätt fort och bra ! elin komme sen ...hon fick ta toan ! hehe......
och nu har jag chillat en stund med elin,,men sen leftade hon för att fara till sin boyfriend och mysa ! fuskit dedär ! haha
men ska följa hon sen och skjutsa hennes broder...kanske blir en sväng till stan oxå...vi får se om den saken ;)
nu vet jag inte vad som händer.....ska nog läsa lite ur fjärde twilight boken..är så spännande nu !!

aja....färdigt med ordbajsandet för den här gången !



vilken mördarblick......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0