en paus

jag och elin är hos soffe (olofsson, hon kallas så nu!) och tar en paus i våran prommis med en bira......(EHÖM) sofia bjuder...hennes första inköpta ..oh yeah !
iaf.....vad händer i mitt så händelserika liv annars då ?
inte så mkt....förutom att jag hjälper 3orna att rodda på deras konsert ..ett ansvarsfullt arbete som ändå funkar rätt bra =)
hoppas allt funkar imorn när den stora konserten äger rum =) hehe

hm..jag vet inte riktigt vad jag ska skriva....vad det än är så är det då inte värt att läsa...om man inte vill läsa massa flummigt svammel !
lr nej...jag har betalat mitt startpaket på körskolan nu..så jag har bokat min första körlektion..den blir dock om två veckor för det fanns inte nå bra tider som passade mej...meeeeen inte negga för det inte ! nu är jag pågång ...eh
flummilumm..

nu ska jag leta reda på en snigg bild....

 allas våran elinkingen

nyblivna 18åringen soffe

posarn soph
1
och modellen !

ooops...det blev visst fyra..svårt det här när alla är så snygga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0