gick in i väggen

Ja rubriken säger ganska exakt vad jag gjorde imorse på vokalensembel lektionen,,,,,,,
In i väggen med huvet först ! Med andra ord, jag svimmade, helt otippat !
Har känt mig yr hela dagen efter den där "dramatiska" upplevelsen som en del kanske tyckte förutom "offret" själv som uttryckte sina första ord vid  uppvaknandet till: "Vad hände där? =O svimmade jag nyss ?" och började sen skratta.
Men sen är det ju inte så ovanligt att jag skrattar åt allt heller, så det var väll inget konstigt med det ?
Fast det där var föresten första gången som jag svimmade, så då kanske det är lite konstigt att reagera så ? Jajja...inte så noga ! 

Minikonsert med espri har vi haft idag för föräldrar och syskon typ, och det kändes riktigt bra efter den faktiskt !
Är rätt peppad för att dra iväg nu,,bara imorn kvar sen far vi ! =)
Sen efter repet kom Elinkingen och hämtade mej och vi drog raggen till Soffes place och slog på Lilla Sjöjunfrun =)



TAGGA TILL NU ALLA ESPRIARE !! =)

Kommentarer
Postat av: apan

hahah du har tip den där bilden i varenda inlägg :(

2009-04-28 @ 14:40:23
URL: http://apes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0