hela natten lång

shitt vilken lång dag det blev igår !! crazy =)
mötte upp maria på busstation å vi tog bussen till hanna så vi va där kring tre ...gick en råhärlig prommis i skogen med hundarna...fixade mat och satt ute på deras glasaltan och käkade =) sandra hade oxå kommit vid det laget =)
sen gick allt så jäkulst fort...till slut var klockan 5 på morron och jag och hanna bestämde oss för att bada i deras jaccuzi (stavning?) och hur skönt var inte det ????????
sen blev det ännu mer chill efter det.....alltså ojoj...hur kul dag/natt som helst..vi sjöng, vi skrattade, vi smidde planer, och vi stekte i största allmänhet ;)
sen imorse när jag och hanna vaknade,,,(somnade 7.30 vaknade 10 nånting:O ) så möttes vi av en lapp på köksbordet när vi kom ner... "goodmorning darlingz" och på bordet stod en talrik med småplättar =) haha söta bridar sandra och maria  är (dom var vakna ända tills dom tog bussen vid 9)
efter en god frulle slog vi igång 27 dresses ....jag älskar den filmen..som säkert hanna märkte...sen blev det lunch...tacotalrik....sen stan...sen hem =)
what a lovely day ! 

sen fick vi även ett sms av rebecka som löd: Jag ligger i bikini och solbrillor och solar. Bara så ni vet ;)
haha alltså =(

nu är det käk =)

Kommentarer
Postat av: Reb

Haha alltså, jag kunde inte låta bli (A) KOM OCH HÄLSA PÅ VETTJA! =)

2009-04-16 @ 20:24:30
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0