HERE WE GO

Yess, nu är det ca. 9 timmar kvar tills vi alla espriare står på falmarks flygplats, och om 24 timmar så är vi förmodligen framme i sköna Venedig.
Och ska jag vara helt ärlig så börjar jag få resfeber nu faktiskt !
 Köpte vääääärldens festaste godispåse att ha på flyget, det är blandat naturgodis och vanligt lösvikt, samt några zoo-klubbor....övertaggad är jag på att börja käka upp det, fast det kommer säkert räcka hela vistelsen ;) lika bra.

Jag har funderat lite över hur jag föll igår, trodde som att jag landade på min högra sida, men när jag känner efter så har jag typ ont i vänstra axeln och vänstra höften typ, men , aja, det där va ju bara jätteovärt !

Jag och mamma har nästan just kommit hem från amanders och lilltjompen (som den här gången kräktes rejält på mig) hehe, fast det gjorde ingenting =) Hon är så gullig ! Hedvig och Ida kommer att få hjärtstillestånd när dom ska träffa hon.

 

Här har ni världens sötaste bäbis =)

Ett sista ord här då innan jag far till varmare breddgrader,,,,,,,hmm.,,,,,,,ja okej,,,here goes: INGA JÄVLA FYRVERKERIER PÅ VALBORGS...kära vänner, jag vill inte att ni ska vara döda när jag kommer hem igen, inga bilolyckor , så kör helst inte bil ! hm........LYCKA TILL (den som vill får ta åt sig, men jag syftar på en viss person!) Ha kul på valborgs, och övrigt oxå så klart =) och ni kan ju alltid skänka en tanke lr två till mej när ni sitter där ute på torsdags kvällen och fryser ;) För jag kommer nog inte att frysa....EHÖM...(peppar,peppar!!!!!)
Ja, det var väll allt =)
HEJDÅ
farväl
adjö
hoj
hejsch
!

Kommentarer
Postat av: elinkingen

JAG SKA KÖPA FYRVERKERIER!!!!

och jag ska skänka mer än två tankar till dig =) PUSSIS

2009-04-28 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0