in this heart

idag tog jag ett stort steg när jag äntligen (för vissa, bla. mamma) köpte nya skor (prick likadana som mina förra) och köpte rent två stytcha (hehe)  ett par vita, ett par svarta ..för ett bra pris !
så jag funderar starkt på att lämna mina rester här i strömbäck........lite sorgligt är det väll...men jag har ju ändå TVÅ nya som jag ska gå in och få till lika sköna som dom gamla ! =)
jag köpte även ett par solglajjer, ovanligt för att vara jag, int,,men jag gillar dom!
dom va lite småcoola med cirkus tre olika färger....deni !

mamma har varit på bb å hälsat på den lilla familjen,,hon skrev sms till jag och hedvig där hon meddelade att våran systerdotter är helt uuundeerbaar ! ååh...jag vill oxåååå träffa hon =) förhoppningsvis har jag turen med mej att dom är kvar där imorgon oxå, så kan jag slinka förbi =)

den här låten har vi sjungit på idag, i kapellet med en underbar akustik !
då vet ni det oxå !

imorn blir det espri rep, och på onsdag drar vi ivääääääG..tagga =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0