solsolsol

what a lovely weather !!!! =D
tre dagar i rad... och snön bara smälter JIHOO !!!
i måndags chillade jag och elin med att gå en långprommis som gav min fot en blåsa under foten... och det va så varmt så vi va tvungna att ta av oss till t-shirt och linne...och ändå var det varmt !! hur bra är inte det ??
igår va jag hurtig....började med att gå en prommis före frukost...(gjorde även det i måndags) blev så varmt så jag va tvungen att ta av mej jackan då oxå =D
på kvällen sprang jag å heddan runt selet...och drack en proteinshake efteråt ;)

nu ska jag gå ner å käka våfflor som mina kära systrar har gjort ;)
sen bär det av till varu för att hänga med mitt så kallade stockholkmsgäng ;) blir nog inget annat än king ! =D



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du bruden, gissa vad termometern står på nu? (okej den ligger i solen men ÄNDÅ!!!)...Jo, 28 grader!!! Alltså herreguuuuud!! =) Kramis

2009-04-15 @ 15:00:43
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0