@strömbäck

sitter nu inlindad i heddans täcke på hennes rum och väntar på att frukosten ska bli klar,,jag tror det skulle bli någon sorts blanding av plättar, men även lite smootie (stavning?!) vid sidan om töp ! göööööTT !

igår va vi då å såg speeeeex och det var lika kul den här gången som förra året om inte roligare ! =)
sen efter det körde vi till strömbäck å gick till nåra i hedvigs klass där dom satt med tända ljus och hade det mysigt !
blev rätt sent och där runt 3-tiden var det mest flumm...av trötthet !

under kvällen så tittade vi även på bilder på den lilla plutten som komme igår =)=) anders skickade mms på hon och hon var så himla söt ! en bild med ögonen öppna, ser ut som att hon får anders ögon, dom var mörka =) och två sovarbilder, hon kmr att bli en lika storsovare som amanda, det syntes på en gång ;)
iaf,, så längtar jag tills jag får träffa hon!! och såklart hennes mamma och pappa oxå, få höra hur allt gick osv ! =)

idag vet jag inte vad som händer, det är iaf solit här i strömbäck, så det blir väll säkert att gå ut lr nått sen, kanske stan,,,who knows ! =)



nyblivna föräldrarna !! =)

Kommentarer
Postat av: hanna

lova skicka korten åt meeeeeeeej=) vill se lillan!

2009-04-25 @ 11:35:00
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0