titta, sol, varmt, härligt! MYROR...dom kryper IN GENOM GIPSET !!!!

ett litet citat ur sunes sommar där, som säkert dom flesta känner igen ?? ;)
lr är det bara jag och min crazy family som kan alla repliker utantill ur den filmen ??
aja...den är iaf KING !

jag älskar solen, värmen,,våren..! himla wonderfulla vädeR !
vi fick sitta ute på engelskan, sen hade vi lååång lunch,,sen ingen mattelektion,,,,= UT I SOLEN ♥
gaaah !

imorgon är det alltså redan fredag =O
och efter skolan ska jag ta 16.20 bussen och fortsätta förbi leafregret till umeåtowN och se umespexarna med hedvig och ida...kusselussarna ska oxå diiit =D
sen ska jag stanna i ume hela helgen..lr rättare sagt i Strömbäck !
blir kanske så att vi far in till stan på lördagkväll och stöttar DjWild som spelar där dååå ! u go gilrs ! =)

och det blir körkortsteori pluggning på bussen imorn......TAGGA MEJ ! HEJ



SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR, DET ÄR DANS I FOLKETS PAAAAARK     ...lr nått sånt =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0