sockersuget växer

jag drömde att jag blev jagad av dumma vampyrer inatt...det va läskigt !
man blir typ påverkad av att läsa dom här böckerna...det är inte första gången jag drömmer om vampyrer..haha..helsjukt !

iaf.....i fredags såg jag män som hatar kvinnor på bio med mamma, amanda och anders =)
den va bra...förutom att jag ville skrika rätt ut vid vissa tillfällen...ni som har sett den vet vad jag menar !
och sen satt det två killar framför oss som inte kunde uppföra sig....dom ville jag oxå skrika på ! tur att jag har en liten farstu iaf......
igår umgicks jag med elin..vi skjutsade hennes päron till stan...och på vägen dit fick vi en nästan nära döden upplevelse när det stod 3 jävla renar mitt på vägen..........tur att elin är en bra bilkörare som började bromsa i tid...men om det hade varit halt ute hade vi nog kört rätt in i skitan på en av dom....det va den jag såg komma närmre och närmre....renens ass rätt mot mig ! HAHA
sen kom även hanna och emma och chillade med oss =) det var trevligt, kändes typ att man inte hade träffat dom på en vecka ...sjuukt =)
sen for jag och elin till vallen och sovde =)

idag har jag och mamma varit vid havet och kollat stugbygget...ser bra ut =)
sen körde jag lite skoter på havet....(hanna du kan vara lugn...im alive!)
och vi solade tills solen gick i moln =(
och nu.....nu har jag tänkt gå till ok och köpa kvällens snacks ;)
maria peppar mej att göra det...och när nån har peppat mej till godis finns det ingen återvändo !



nu ska jag löpa till ok

Kommentarer
Postat av: sofiaa

jag förstår vad du menar... jag kände också så!

2009-04-06 @ 06:07:38
URL: http://sofiaaolofsson.blogspot.com
Postat av: heddan

jag måste nog se den där filmen...eller ska man låta bli? Jag vet inte vad som är bäst för själen.. :)



Snart kommer din favvosyster hem på påsklov..oj vad du längtar ;)

2009-04-06 @ 16:25:00
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Jag är nominerad till veckans blogg hos http://nenno.blogg.se/2009/april/veckans-tavlande-ar.html

Rösta på mig om du tycker jag förtjänar det, hade gjort mig sjukt glad :)

2009-04-06 @ 16:26:52
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0