efter 9 timmars svett

fick jag till slut fara hem från jobbet, men only for a second !
Sprang upp och bytte om och börnade sen iväg till kyrksjön där ett riktigt jävla skönt bad väntade !
Blev dock bara jag, emilb, snuttan och mattis som vågade oss i, dom andra satt och kollade på, synd för dom säger jag bara =)
Sen drog jag och emil en snabbis på OK för att jag ville införskaffa mig lite candy, och en gratis french (ikväll med) sen mot oskar där det blev en skräckis ikväll........eller skräckis och skräckis, det var mest en stressframkallande film som gjorde att jag nästan fick psykbryt, men jag klarade mig hyffsat från det iaf =)

Imorn jobbar jag min sista dag för sommarn, HUR BRA ?!!??!?!
sen hoppas jag på sol hela nästa vecka, skulle vara räääätt sååå jäääävla naaajs =)



kanske världens sjukaste bild, men den säger mkt om italy-resan =)

näe, mot sängen nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0