en vattentät engångskamera....

...har jag köpt idag som ska med till turkland om 9 daaaar !! tjihooo
Plus en massa annat nödvändigt som man behöver ha med sig =)

Blev en långdag på stan idag, försov mig imorse, skulle egentligen upp kring halv 10 så jag skulle hinna duscha osv, men vaknade 10.20 och sofia hämtade mig 10.30 ......blev ingen dusch, blev istället en väldigt stressad Lova som rusade omkring som en galnen ko lr nått !
Skulle sen fara hem där kring 3-4 tiden, men då komme mamma, amanda, edith och ida till stan så då stannade jag kvar, och nu har jag kommit hem........rätt dryg dag , men det va mest för att jag hade ont i fötterna pga skavsår, annars vare en bra dag =)
Speciellt Tanten som kom fram till sofia och erbjöd sig att bjuda henne på mat. haha, hon va gölli ! =)



Hej, jag är glad och ser rätt cool ut när jag her upp ögonbrynen sådär ! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

och en ganska fräsig "min" har jag:)

2009-08-16 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0