five days left !

Idag har jag hunnit med mkt.....var en sväng på fotbollens dag och kollade in lite fotboll. Gick dåligt för herrarna, men dom spelade riktigt bra så det va synd att dom inte fick in lite fler mål !
Sen bar det av ut mot havet till Spikudden där vi hade namnfest för Edith ! Jag, hedvig och ida sjöng vargsången ur Ronja rövardotter, och hedvig och nils sjöng Du finns inom mig ur Tarzan, Amanda läste den bästaste dikten till världens bästaste Edith, sen vare bara att trycka i sig maten =) blev lagomt mätt...........lr hur vare nu? Kändes iaf som att jag skulle spricka när som helst !

Sen han jag me en sväng hos emil oxå, där dom andra var å såg film å chillade på, somnade dock till lite ibland, men he va schönt ! =)
Efter det bar det av mot Hökmark där per bodén hade inflyttningsfest, rätt mkt folk, mattis sa att det va kring 50 pers där. Tur att han hade ett stort hus då iaf =)
Vägen hem blev lite seg eftersom en dude skulle ha med sig cykeln......tursomhaver så hade jag 8 50n med stort bagageutrymme och han fick sitta och hålla i cykeln. Körde kanske mellan 25 och 30 km/h i ca 3km.....men de gick till slut det å =) Och nu är jag hemma !

Imorgon bär det av till Luleå för att skjutsa lvborna som drar till turkland, bara 5 dagar kvar för oss andra nuuuuu !!!!!



snygg bild på snygg syrra ? heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0