FOR FREE

Är min nya favvolåt av den bästaste av dom bästa, Joni Mitchell såklart, vem annars ?

Idag jobbade jag iaf sista dagen, och det gick bara fnt ! Var själv hela eftermiddan, men det var ändå så lugnt så det var inga problem =)
Efter jobbet bar det av mot näsåkern för att se fosball, gick tyvär inte så bra för lövånger, förlorade med 3-6 =/
Sen drog jag och AdamL på ok och hängde där ett tag =)

Och ikväll drog min kära kusin Sofia flyttlasset till Linköping =( Som tur var han jag träffa henne just innan dom skulle fara, så det blev en hejdå-kram. Hon ska typ plugga kemisk biologi, i antingen 3 lr 5 ÅR (!!!!!!!!!!)...men jag har iaf tänkt fara ner å hälsa på nångång, det kanske visar sig vara en lämplig stad för mig i framtiden, who knows ?
Bjussar på en snigg bild på jag å sosseeee;

=)

dax för sänganinga, ska vara "barnvakt" imorn åt alma och elin, blir säkert bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0