första ledidaaan

Har varit "barnvakt" åt alma och elin idag, vi for och köpte kulglass på Saidys café, sen mot abris för ett baad =)
En fågeljävel sket även på mig idag när jag låg på studsmattan och solade !!!!
Kände bara hur det kom en......droppe? på ryggen och misstänkte att det var just fågelskit, men tänkte sen att det kanske var vatten.....från nånstans ?
Elin kommer och sätter sig bredvid mig och kläcker sen ur sig: DU HAR JU FÅGELSKIT PÅ RYGGEN LOVA !!
Och inte fan kunde hon lr alma torka bort det heller, nä hon kletade bara ut det ännu mer, och när jag skulle försöka nådde jag ju inte.....för i fan.....men till slut så vare då borta iaf !

Senare när vi var som mest utslagna gick vi å såg tv, Hanna Montana, och nu kan  jag meddela Sandra att det är heddans klasskompis som är den svenska hanna montana rösten i serien oxå =) Då va det uträtt !

Nu har jag just kommit hem från stan, har varit och sett fotboll....gick inte så bra för lv, emil hoppade av så vi drog å såg på bio istället, väldigt impuls, Public Enemies blev det, med SNYGG JOHNNY DEPP !!!!!!!!
Personligen så tkr jag den va råbra,  men det verkade jag vara själv om........den hade kanske inte varit lika bra om inte johnny depp hade varit med iofs =)

Imorgon vet jag inte vad som händer...ska väll typ vara dåligt väder så då får jag väll ta tag i den andra boken  för i sommar, En förtjusande man....av Marian Keys såklart =)


hej kaninen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0