HAYEEEEEEER

Ja då var man hemma igen i kalla sverige, känns bra samtidigt som jag mer än gärna hade stannat en vecka till.
Vet som inte vad jag ska skriva, om jag skulle skriva om allt skulle det ta 1000 år att beskriva allt. Men vi har iaf haft det helt sjukt underbart i alanya, jag kommer nog aldrig att glömma den här resan, allt sjukt och allt roligt som har hänt, alla kvällar/nätter på THE DOORS, alla nattbad i poolen, när vi blev hotade om att checka ut för att vi hade nattbadat, när sandra skrek som en jävel för det var en äckelödla på väggen, när jag och hanna gifte oss med dennis och OGGE, när hanna och maria dansade på bordet på ogges resturang, när jag fick mitt himla smeknamn HAYER, när hanna tycktes se en haj, när vi fick en gråtattack näst sista kvällen på balkongen, och allt annat underbart !

Nu sitter jag här och hostar slemm, har ont i halsen och är jävligt snuvig och lyssnar på musik som påminner om Alanya.









HAHAHA, kanske världens sjukaste bild på Sandra..........

Kommentarer
Postat av: amme

VADFAN hände på sista bilden ?!?!?!11

ser ut som hon just kläckts ! urs..

2009-09-02 @ 11:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0