solig dag, men vad får jag ut av det? JO, en svettig jävla dag på jobbet...

Snart bär det av mot jobbet, ska jobba 12-21 idag, självklart en solig och härlig dag då alla andra drar till beachen ! känns ju väldigt inbjudande att jobba då.....meen jag har ju iaf en riktig värme att se fram emot inom en snar framtid !

Lövångers händelse idag då.....skördemarknad i kyrkstan. Och det kryllar av bilar överallt ! Jag kunde inte ens cykla över e4an från OK för det kom bilar heeeela tiden.
På tal om Ok så var det inbrott där inatt kring 3-tiden. Lite läskigt med tanke på att jag cyklade förbi där vid 1- halv 2 , bara nån timme innan dom slog till =O
Tänk om dom hade varit där tidigare, då kanske jag hade varit ett vittne.....
Men dom hade tydligen maskar på sig så man skulle nog ändå inte se vilka det va. MEN ÄNDÅÅÅ !
råläskigt.....

JAJA, dax att börja bege sig till the homefarm.......och djävulens bastu

Kommentarer
Postat av: skruttfia

va, har det varit inbrott på oken, det har jag missat! puss puss

2009-08-11 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0