tiden går fort men långsamt

Resväskan är packad, och jag är inte mindre bakis........
har iaf hängt upp lite tvätt, diskat och laddat en ny maskin med tvätt !
Snart ska jag färga håret på slemka oxå =)
SEN ska jag dricka varm choklad med mini marshmallows i ........gött é de



Linnéa var på topp



Trubaduren på Calles var på topp



Station var oxå på topp



Och den blivande vägarbetaren var verkligen på topp ;)



Sist men absolut inte minst; nått random tog fram sylådan och började SY på bussen .........

.................det är inte varje dag man ser en kille i ungefär ens egen ålder göra ngt sådant, lr tjej, lr tant, lr gubbe, lr medelålders kvinna/man för den delen heller ! Intressant.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Haha han sydde fast Flygvapnets Frivilliga Ungdoms märke! ;) Och hade stora problem med att få in tråden i nålen!

2009-08-21 @ 20:56:32
Postat av: emelie

haha ja dör! du fick rent maloo med på bild? ;O

2009-08-25 @ 15:11:48
URL: http://heavencanwait.blogg.se/
Postat av: Natta

HAHAHAHA de där är min försvarskompis, Öhman xD vi brukar sy fast märken ofta på bussen HAHAHA

2009-09-04 @ 15:52:25
URL: http://norrlandsbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0