umeyo/"negerträsket"

Igår brände jag ytterligare lite pengar på kläder osv i umeåcitY...
Blev lite beachkläder till Alanya och så =)
En väldigt nyttig dag blev det oxå.........skrov till lunch, chokladmilkshake till nått, en halv barnpizza till middag, chips och candy till kvällsfika........även lite smultronwine. mums.
Vi hade även ruggit tur med parkeringen....kostade oss bara 1 ynka krona...istället för kanske 300 nått i böter ! VEM har flyt ?

Idag vaknade jag upp mellan hanna och amalia i ammes stuga i hökis, miiz
Sen bar det av mot lövis och PK för att miiza med nå kattbarn.....dom va zööööta !
Och frulle bjöd amalia på, på deras gräsmatta =)

Nu kommer Amanda med EDITH =) jihooo

hej



"Någon som vill mysa med mig? ;)"

Kommentarer
Postat av: elinkingen

eeeeeeeeeeeh... nejtack!



SKOJA, klart jag vill =)=)=)=)=)

2009-08-06 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0