BILDEEEEER,....enjoy



Edith Lily Joline Lundmark



En vanlig kväll på Kingsroad



Hedvig fick sig en åktur med strandloppan, pappa kör jävel




Ja, nog ser han rätt nöjd ut.....




Alma och Elin far inte ut på djupt vatten inte



Sjömonstret i Högfjärn



Även här.....



Till slut gav jag upp, Alma började se ut att börja gråta i vilket ögonblick som  helst och till slut sa hon att det var läskigt och att hon blev rädd..............ibland är jag riktigt jävlig =)




Konstigt nog blev hon inte rädd för Nils....



Topmodel next? Nya grejjen verkar iaf vara sjögräs som accesoar



Ensam liten flicka...ändå lite småcreapy bild, tror nästan att Samara ska komma ut ur skärmen när som helst =O



Men det var ju bara lilla, söta Alma =)



Mamma var glad på afterworkpub




Ida goes crazy, lr är det bara spirit fingers ?



Äre party lr ? .........



........JA det är det =)



Edtih drar chillposen, heddan hänger på



Vi gjorde en riktigt sliskig lunch....



....men man blev biff ändå ?



Jag och min snygga mama syrra =)



Papa Anders och lilltjompen =)




Cool sisters, and one mister ?


Nu har jag inte tid med det här längre, ska käka kladdkaka och se so you think you can dance !
Men nu har jag iaf visat lite av min sommar i bilder =) Blev mest familjekort, men det göööör inget tkr jag, för det är ju ändå dom som är mina allra bästaste vänner. Och nu kmr dom säkert reta mig för att jag skrev det här oxå, men jaja, det får jag väll ta då ! =)
TJING

Kommentarer
Postat av: idaho

naw,älskar dej med little sister!!:) pöss

2009-08-11 @ 23:49:38
Postat av: heddan

åhhh..jag blir tårögd! Just love you :)

2009-08-13 @ 12:26:59
Postat av: mamma

Äääälskar Dej oxå av hela av mitt hjärta

2009-08-13 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0