30/12

Bowlingen igår gick över förväntan!
Gick faktiskt mycket mycket bättre än jag trodde det skulle gå, dessutom så vann jag över Ida ;) viktigt, viktigt!
Hedvig kom sent, med ett fett plåster på pannan.......hon hade varit och sett på hockey och fått en puck mitt i prick.
(Hade tänkt lägga in bilder här, men hittar inte sladden till kameran..........)

NU har jag druckit två koppar kaffe, och ska nu bränna en skiva som ska nötas på vägen till uman/strömbäck/flygplats/lövis! Hedvig och Nils far ju idag....... =( BUHUUUU
Nä, egentligen är jag överlycklig för att äntligen få slippa dom där två bajskorvarna =)



EEEY, es3aaaaaa, när drar vi klassfest nästa gång ??? =) måste styras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0