Det var då värst...

...vad alla tog körkort just idag! =)
Amanda, Anna och Mattias! Såg ganska lustigt ut på facebook då alla tre hade skrivit ungefär likadant; Körkort =)
och för mig var dom direkt efter varandra i statusuppdateringen! haha, inte varje dag det ser ut så=)=)
meeen...GRATTIS till er, den bästa julklappen skulle jag tro =)

Annars då, jag har just hängt upp tvätt och laddat en ny maskin. Innan det lagade jag middag som blev ganska lyckad ändå för att vara gjord av mig, sen har jag diskat och hunnit med att se SCRUBS reprisen!
Finns faktiskt inget bättre program än det!

Sen ikväll ska vi kanske baka pepparkakor och dricka glögg! miiiiiis =)



Grattiiiis till the driving licence Mattiiiis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0