GAAAAH

CALLE GICK TILL FINAAAAAAL !!!!!! och erik............hoppas han pressar sin röst så pass mkt så att skallen sprängs =)
Ikväll har jag hängt med elinkingen och soffeeee, vi åt en maffiosokladdkaka, lite chirre och såg på idol samt Just My Luck =) miiiis!
Imorgon har jag tänkt försöka plugga hela dagen, göra klart arkon, plugga nuko, öva lite piano osvosv! För att sen bara kunna ta det lugnt på kvällen =)



HAHAHA !! skrattar tills jag spyr upp kladdkakan! Så där tycker jag det kan gå för Erik på finalen =) HAHAHA

Kommentarer
Postat av: sandrawidde

ALLTSÅ, calle är bäst utan tvekan MEN..Har någon som vunnit idol kommit nånstans här i livet? Han kommer ju måsta sjunga sliskiga poplåtar för resten av sitt liv :( Som 2a får han ära, berömmelse OCH FRIHET! Köra sitt eget race liksom! Så..heja skrik-erik?



lilakostyms-killen i videon ser förresten ut som elias! hahaah

2009-12-05 @ 00:30:55
URL: http://sandrawidman.blogg.se/
Postat av: idaho

HAHAHAHAHA,jätterolig utläggning :) håller med dej sandra,heja skrik erik..då blire han som måste göra en töntskiva och calle fri att göra va han vill!!

2009-12-05 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0