HEJ BABERIBA MIN MAMMA JOBBAR HÄR!!!!

ojojoj, världens segaste dag har det varit.
Har serriöst legat i soffan heeeeela dagen, såg lite OC, sov lite, åt lite, sov lite igen osvosvosv.
Där vid 6tiden kom nissepisse och hämtade upp mig och sen for vi till lv.
OCH SATAN vad det har snöat idag......helt insane!

Gårkvällen var huuuur kung som helst! var längesen jag hade lika kul på förfesten som där ute. Brukar alltid vara roligare på förfesten, men igår var det lika kul på båda ställerna =)
DOCK så var det inte så himla kul då alla fastnade i min himla klänning hela tiden.....! Någon sa att jag var som värsta jävla magneten för att han hade fastnat! hahaha, skumt!
En annan grejj som hände igår var att en viss person skulle överaska mig och serriöst attackerade mig så att vi föll platt ner på marken, vilket resulterade i att jag slog i käken nå naaaaanting. Kände inte av det så mkt igår, men imorse då jag vaknade kändes det som att jag hade brutit käken! inte riktigt kanske, men det tog jääääävligt ont iaf!
jaaasi, där spriten går in, där går hovet ut! som mamma brukar säga ;P

nä nu ska jag .........gå isäng typ!
bilder kanske kmr sen, om jag får tag i några vill säga ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0