"men ett vanligt satans jävla ord som man använder jämt!!!!!!"

Gårdagskvällen erbjöd kladdkaka, alias, fula filmer, och trolltyg i tomteskogen!
Alias matchen gick väll sådär, jag och nils ledde först med stora marginal, men, till slut kom hedvig, ida och sofia ikapp och gick om! Och självklart vann dom........
Värst var det ändå när jag skulle förklara "bli kall", till slut brast det för mig (det är där rubriken kommer in). Inte är det lätt alltid!

Snart bär det av mot farmor som fyller år idag, sen ikväll ska jag jobba! 16-20.30 =NAAAAJS
himla värt att sluta en halvtimme tidigare än vanligt =)=)

bajs,bajs



vinnarna.....



förlorarna.....

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, jag såg på bilden innan jag läste och satt och funderade stenhårt på vem tjejen bredvid ida var =) kom fram till att det måste vara sofia!!!

2009-12-20 @ 12:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0