när vi lider av jul

Första dagen på jullovet har varit otroligt slapp! Gick dock på en prommis med hedvig, amanda och edith imorse (kl 12 typ). Sen har jag busat med Edith, lr det va nog mest jag som tyckte det va kul, Edith blev nog mest rädd....
Nu är det en sån där tröttsam stämning i huset. Hedvig har dansat i köket men har nu gett upp, mamma sitter i tv-rummet med den andra datorn (tror jag, om hon inte sover), jag sitter i gungstolen i köket och lyssnar på music.
Funderar på att gå ut och gå en sväng för att piggna till!

Julkonserten igår var väldigt märklig, och för att inte tala om mitt komp till This Joy....allt gick strålande, tills slutet. Tappade kontrollen eller nått, blev iaf sjukt fult!





övertaggade på stadsfest 08...



före grillfesten tror jag ? blonda tider!



HAHA



haha, smurf



hahaha, hedvig ser ut som världens största TAP



före stadfesten 08 även här



haha, ja vi alla vet väl hur den här kvällen avslutades.....hos moa i kågeäng!

haha, jag avslutar den här fula bildserien med den snyggaste bilden som någonsin har funnits på mig och kusinSofia;



PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0