PÄRLOR

Den här dagen har varit alldeles för seg! Tog mig ur sängen kring 11.30, sen har det inte gjorts något vettigt. Jag och Hedvig har haft ett litet moment då vi sjöng lite jullåtar (vem väljer köld...., o little one sweet, OHELGA) som spårade ur litegranna, men trevligt var det minsan! Caroling, caroling kom oxå med på ett hörn.

Nu är jag redo att bege mig till systeryster, svågern och systerdottern för att ha som en liten julafton. Eftersom att halva familjen ska jobba imorgon (jag, ida och mamma) så tar vi "firandet" ikväll istället, då alla kan vara med=)
Nu ropar mamma att jag och hon ska fara!
Ha en trevlig kväll ni andra =)

HEJSCH



ooooh vad jag ska gosa med den här filuren ikväll <3
finns ingen sötare människa! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

goooodjul på dig mr lååva! ;D

2009-12-24 @ 11:41:01
URL: http://linnealuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0