there's a world

TJA
jag sitter här i soffan och nöter Superboy and the invisible girl...inte bra när jag hittar nya låtar, jag nöter dom hur  mkt som helst och blir dessutom aldrig leds!
Men iaf....har verkligen inget vettigt att skriva, men kände som bara för att skriva här ändå.

Hedvig och Nils har dragit till stan, nils skulle spela hockey hela dagen och missar därför våran bowlingkväll ikväll!
SYND eftersom att dom imorgon far till stockholm för att sen på nyårsdagen åka vidare till fucking LONDON!
håååå, känns vemodigt att dom ska vara borta i 2 veckor, och sen när dom kommer hem igen börjar dom repa till WSS och kommer ALDRIG att ha tid att komma hem lr så. Men jag längtar tills det är dags för oss att få sätta oss och njuta av att se på musikal och se massa kända ansikten på scenen =)

Nu måste jag ta tag i hussysslor, lr okej, ska egentligen bara diska så att det ser lite trevligare ut innan det kommer folk hit =) Blir att spela spel och bara hänga med lv-borna, vilket känns som evigheter sedan så det ska bli alldeles FÖRTRÄFFLIGT TREVLIGT =)



En bild från annandagen! Vi beskådar "glittret" i cidern......ser ju kanske inte sådär jättesmarta ut.
Fler bilder kommer senare =)

LEV Å MÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0