trallallaaaa

Jag måste ju hålla med Sandra om att Erik borde vinna Idol så att han blir fast att göra dåliga låtar och Calle fri att göra vad han vill =) Men jag vill ändå på ett sätt att Calle ska vinna bara för att det skulle vara så otippat, och att den där himla tönterik kan gå och gömma sig någonstans och flänna i sin ensamhet.
Och sen så tycker jag att den bästa ska vinna, även fast det är bättre att komma 2a egentligen.

Jag tänkte på en till sak angående Idol. Var det bara jag som störde mig på Eriks så kallade "utmaning"?
Juryn sa att de hade tänkt ut en jättesvår låt till han, men vadå? Han sjunger ju alltid såna där låtar? Och dom vet ju redan att han kan gå högt, lr pressa och skrika högt. Vad är det då för sorts utmaning att få en likadan låt som alla andra som han redan har sjungit? Han skulle ha fått en jazzlåt eller en lugn och fin låt, DET hade blivit en riktig utmaning för honom!

sådär, nu var det bevisat än en gång att Idol inte är något för mig, blir bara förbannad när jag ser det, plus att det inte blir särskilt kul för dom som ser det med mig som tvingas lyssna på mina små utbrott hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0