typ 3 dagar kvar ?

Gick suveränt att jobba ikväll, är himla lugnt på c-huset nu för tiden, fick tillochmed gå 15min tidigare och det gillas starkt =)
När jag kom hem ringde elinkingen, så jag vände direkt i dörn och for till soffe där elin och soph var =) Vi spelade spel och åt mandariner! Det blev även tre vänder av Alias ikväll igen =) sen fikades det innan vi begav oss hemåt!

Nu sitter jag i sängen och borde egentligen sova så att jag tar mig upp imorn, blir schtan för att inhandla hedvigs julklapp och kanske något till annandagen =)

PEACE OUT



eeeey, hon har anlänt ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahahahahaha jag vart fasiken generad här bakom datorn, fy fan vilken bild!! Jag taggar annandan som tusan, hoppas ni är lika övertaggade som jag :D Mobilen funkar så bara att höra av dig om du vill hitt på nått :)

2009-12-21 @ 16:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0