24/2

hm..upptäckte just när jag skrev datumet att idag vare 2 månader sen det var julafton....ja..väldigt intressant !
och intressantare blir det, brandlarmet gick 2 ggr idag på skolan....sick....det va tydligen nånting  i aulan som gjorde att det utlöstes...men ingen brand inte... ! hade min sånglektion som gick bajs dåligt........
hade sen gemensam piano...som även det gick bajsdåligt ! .....krgkmfgkag
vad mer då.. ? jo....jag lyckades skrämma niklas ännu en gång =D hehe......även den här gången när han var inne i sitt pianospelande.....bäst att jag passar mig nu..får inte skrämma så många fler för dt blir så många som ska hämnas på mig då...jag vet att Frida planerar att skrämma mig..hon väntar bara på det rätta tillfället......
hm.....jag gruvar mej även för engelska nationella speaking som är imorn......känner att jag kommer faila som tusan på det alltså...ämnet är integritet och teknologi....och jag vet inte ens vad det betyder .. som sagt...kill me ? =)
nä..nya tag imorn..jag kmr vara taggad till tusen !
intch



















full fart

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihi Lova, kan du inte skicka bilderna till mig? (A) =)



becka_hall@hot...



Å lycka till på bajsnationella, de kommer gå greeeeaaat ska du se! :)

2009-02-25 @ 09:31:33
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså bara för dumt dedär .. :D

2009-02-25 @ 21:33:45
Postat av: ap

happ, jag fick då inte vara med på någon bild :)

2009-02-26 @ 19:30:20
URL: http://apes.blogg.se/
Postat av: snuttard

Men fyfan!

2009-02-26 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0