3-8

ja då har man fått känna hur det känns att förfrysa fötterna igennnnn !
var nämligen på hockey match idag...den första för i år för mej ...och jag gör inte om det !
haha...nämen dt va väll trevligt  ! lövånger förlorade med 3-8 mot bureå....fine..jag hejjade på bure i smyg så ! hehe
men asså smärtan i fötterna efteråt....inget att leka med !
jag har nu vanliga sockar, tjocksockar och dunsockar på mej !...och värmen kmr sakta men säkert tillbaka !
har även...långkallingar, jeans, två tjocktröjjor, halsduk, pannband på mig nu och Ulrik  i famnen ;)
jaa,,hanna ! ulrik...du vet fåret som är jättevarmt =) hihi
och matchen slutade för ca 3 timmar sen......och nu börjar jag bli varm igen...tidig !
men men !

jag är typ peppad på den här skolveckan...har kuhi dagar några dagar...och först va jag råskeptisk mot det..
men det verkar som att vi ändå ska få göra roliga saker..och sen när jag fick se vilken grupp jag skulle vara i så blev det ännu bättre...fick typ den bästa gruppen =) king !
plus att vi är lediga på fredag så då ska jag fara till Strömbäck och hälsa på heddanpeddan=)
och sen på fredag kväll så blir det nog malmia hotell ....det kunde inte bli bättre ! =)

nu ska jag sluta skriva så himla mkt................
bara ovärt dessutom..
bajsbajs


kanske världens fulaste bild men....
rhodos -08 =)

Kommentarer
Postat av: BIG sister

Fulaste??? Kanske världens snyggaste vill jag påstå :)

2009-02-01 @ 20:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0