Anna På Linjen !


Hej allihopa allihopa, everybody!
Jag fick just en chans att skriva ett inlägg på miss.lovas bloggelish!

Nu ska vi sitta här och umgås och vänta på Espri klockan 5..

Idag har vi haft snölekar på idrotten! Min klass då! inte Lovas! .. för vi går ju parrallelaklasses. (U)
Det var skita skoj !! :D Jag gjorde fan ett mål, men dom sa att det var ogiltigt!?

Nu står lova med ena benet på soffan och spelar Hallelujha! HAnna sjunger glatt och jag låssas som att jag inte känner dem. HAHaha skojjaaaaaa:D ska nog lägga fram koppen som står här brevid mig på marken och se om vi får in någe pengar!


Här är en tatuering som jag defenetivt ska göra !




PUSS & KRAM!  ANNA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0