cookies n´beans


Det var då dessa tre som gästade våran schlager konsert i onsdags
och ingen hade nog gjort det bättre ! så sjukt jävla bra dom var =)
En av tjejerna är Frida Öhrn som sjunger Release me...den första låten..som nog alla har hört, men jag la in den ändå för hon är så sjukt bra. Speciellt den där gången när hon va med i så ska det låta...den versionen är nog den bästa jag har hört!
Andra låten är Jolene...den spelade dom onsdags,,blandannat..och ja, jag stod och gapade när dom gjorde deras grejj !
Riktigt, jävla bra !!!!
Så.....imorgon måste jag se melodifestivalen för att se och rösta på dom !!
men sen ska jag fetdissa melodin ! sådeså
det var väll allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0