förfrusen örsnibb

igår när jag och elin skulle gå från stan till mig förfrös typ min örsnibb ! alltså bokstavligt talat !
när jag kom in såg jag mig i spegeln och såg att örat va jätterött förutom längst ut..där va det VITT !
och när jag kände på den så va den STENHÅRD ......creapy !
och nu är den lite röd och uppsvälld....och det tar ont när jag rör på den =( stackars lilla örsnibb !
jag försökte ta kort på det men det syntes inte så bra.....aja dt va väll kul att veta kanske .

ikväll blire chill....typ raggarrunda i elins snygga golf ;)
med bra musik och coolt umgänge.. .!
och nu ska jag läsa i sinne...har fått twilight boken nu..började läsa lite igår och blev fast direkt =)
kiiiiing !

kan det sluta snöa nångång ?????


Kommentarer
Postat av: e

det blir faktiskt i volvon! ;P

2009-02-07 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0