guess what

hemma idag igen....blir typ bara mer & mer sjuk =/
iaf......nu har jag bokat teori och uppkörning !!!!!!!!!!!!!!
okej...jag fyller inte år förns i maj...men det är ändå bara typ 3 månader kvar..och jag har inte börjat ta körlektioner än...så det ska jag troligtvis oxå fixa idag ! peppennnn...
mindre peppande är ju att mamma råkade vara vid min sida när jag bokade...så nu vet hon när det gäller och jag tror inte hon kmr glömma det i första taget heller....CRAP
jajjaaaaa....
nu ska jag gå ner å käka frulle.....nyponsoppa med keso och keso mackor....samma som igår =) det är gött !

lite rhodos pic.......jag skulle mktmktmktmkt hellre vara där nu än här...
gemigvärmetacK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0