hatarsnö

jag är insöad ! ......borde gå ut och skotta så att mamma kmr sig in sen när hon slutar om 20 min..men jag ska göra mat oxå...plus att jag vågar inte gå ut i det här förbannade vädret !!!!!!
hatar verkligen snö !!! finns inget annat som jag hatar lika mycket .........

våran bil....fast dt där va i fredags...nu syns den knappt !
och den andra är en bild på världens fetaste snöhög utanför vårat hus..........det brukar inte ens vara en liten snöhög där...


igår va vi hos emilG och såg melodofestivalen litegrann....men jag har tänkt dissa melodifestivalen för de ballar ur !
såg även scary movie....haha den spårar . =)
drog en raggarsävng i lövånger med kingElin ! for förbi hos yolanda och gav hon hennes present =) hon blev typ nöjd tror jag iaf =) haha !  sen skjutsade vi hem lill emilB som fyller 17år idag...=) grattis igen !


nu måste jag börja med maten (bacon i pastasås med pasta till) yummi =) 
ciao

Kommentarer
Postat av: h

LITE MITT RECEPT DÄR PÅ MATEN LOVA ;)

2009-02-08 @ 21:41:29
URL: http://[email protected]
Postat av: yålllzan pållzan

jättte NÖÖJD !! ni är sååå söta :] saknar er !

2009-02-12 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0