hemma

har varit hemma idag...är typ sjuk ,,men imorn måste jag till skolan för då är det rep hela dagen..med kläder och allt !
juste...på onsdag kl 19.00 har vi en melodifestival konsert som kallas "Schlageryra" på anderstorp...med en hemlig artist som ska vara med i den riktiga melodifestivalen som ska vara i skeå nästa helg.....småcoolt
så vad har jag gjort för vettig en dag hemma då?
jag har läst såklart....och sett oth =)
och till min förtvivlan är Ulrik trasig =( det läker vatten...upptäckte jag när jag började känna mej lite blöt på axeln efter att ha haft han baki nacken......huhu
nu ska jag äta...rester från igår....sen läsa..
sen posta räkningen lr vad man ska säga till Venedig resan
sen läsa....igen...och igen !
jaja !


hittade en rolig bild på den vuxne elin
haha

Kommentarer
Postat av: elin

BORT MED DEN BILDEN NUUUUUU!!



ulrik?

2009-02-09 @ 18:41:21
Postat av: Erika

yo, det går rykten om att det är dåliga personer som ingen känner till som ska komma, men men... kanske ingen måns...vi får helt enkelt försöka överleva...::)

2009-02-09 @ 19:59:16
URL: http://erikafahlgrenrehnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0