jävlaskitväder

hååå.....varför ska man bo på ett ställe där det kan bli sånt här jävla väder ?????
varför utsätta sig själv för det när man kan bo på ett varmt ställe året om ? tänk så skönt det hade varit !
varför jag klagar så mkt är för att jag och elin hade planerat att fara till stan å ha filmkväll med soffan...men då ville inte elins föräldrar att vi skulle köra (lr att hon skulle köra) till stan när det va sånt här skitväder ...så nu måste vi sitta hemma för oss själva och ruttna !

jag har iaf laddat upp med naturgodis och vanligt godis...och en hänt Bild tidning !
och tända ljus i mitt rum ! depptiiime !


på bilderna är det, Sandra Widman, Anna Strömberg och Hanna Fahlgren !
riktigt kloka =) nä okej,,vi har haft kuhi projekt där vi skulle göra lite olika grejjer...orkar inte förklara..men ja,,,det räcker väll om man ser på bilderna så roligt det var ;) haha asså
och DjWild var som jag trodde såklart bäst igårkväll när dom spelade på efyran =)

Kommentarer
Postat av: elin

hatar allt

2009-02-05 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0